Thursday 5 April 2012

rindu zaman dok hostel dulu .. :)

5/4/2012 .. AKU PITAM :P perghhh first time kodd .. dulu aku selalu cakap "macam mana ehh rasa pitam tuee ?? teringin sgt-2 nak rasa pitam " .. naheee .. dah kena-2 tadi , rasa nyesal slalu dok doa nak pitam .. grr~~ gila pening tadi .. tak nmpk apa dah .. time bila jatuh pun tak perasan .. myb sebab perut aku kosong tadak energy kod .. tambah plak ngn panas tadi .. erm .. berbalik pada tajuk aku tadi .. RINDU ZAMAN DOK HOSTEL .. nak tau napa ??? sebab dok hostel nie .. kawan-2 nie dah macam family oo :) time sakit la paling sweet .. time tue semua orang tolong kita , ambik berat pasai kita , jaga kita , sayang kita .. ngee~  tapi memang kadang-2 geram sebab kena paksa makan ubat la .. kena larang nak buat tu nak buat nie semua tak boleh laa ~ bhaha .. tapi aku tau , depa larang and paksa sebab depa sayang aku .. chewahhh perasan plak aku nie :P btw , tengss sgt-2 kat kwn-2 aku yang selalu tolong aku tue .. ya la , bak kata kwn-2 aku , aku nie "taik penyakit" .. bhaha .. tp , serious rindu gila-2 nak dok hostel balek .. tapi tak mau ada peraturan-2 yang membebankan tue :P buat hostel sendri la nohh .. kalau tak mau ada peraturan ..bhaha :P 

(: AKU RINDU SAYANG HAMPA SEMUA :)

oke sekian  :)

terima kasih kerana membaca :) like kalau suka :))

1 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.